Cuma, Haziran 6

Orta Anadolu Otoyolu trafiği rahatlatacak

Strada di Göykadir Uraology Bakanı'nın açılışında konuşan yol yatırımları sadece ulaşım projesi değil, aynı zamanda şehir hayatı, ekonomiler ve kültürlerdir.

Uraolojik, “yol medeniyettir” bakanlığı olarak, 6 bin 101 kilometre yol ağı 29 bin 742 kilometre bölündü. 1714 kilometrelik otoyol ağımızı 3 bin 796 kilometreye çıkardık.

Bakan Uraloglu, 2002'de 8.5 milyondan 32 milyondan 32 milyona aktararak: “Ortalama seyahat oranımız saatte 40 kilometreden 90 kilometreye yükseliyor. Araçların hareketliliği yüzde 195 arttık, trafik hasarlarında % 77'lik kaybı azalttık.” Her yaşam değerlidir “Sıfır yaşam kaybı, kararlılıkla yürüyerek”. Dedi.

Uraology, Göyenk, İstanbul ve Ankara arasındaki alternatif geçiş noktasıdır, kümes hayvanları geliştirmek ve günlük ziyaretler, dikkat niyetinin yoğunluğunda turizme dayalı olarak “,”, bu yoğunluk nedeniyle araçların trafiği şehir merkezinde trafiğe neden oldu. dedi.

Projenin teknik detaylarını paylaşarak, üraoloji, ilçenin tarihsel tutarlılığını, partileri ve tatilleri yaşanan trafiğin yoğunluğunda korumak için bu şekilde yaparak.

Şehir merkezinden 15 dakika içinde rota olan Uraloglu, şimdi çevreyi sadece 4 dakika içinde ifade ederek, toplam 13.2 milyon lira 13.2 milyon lira ve çevre de dahil olmak üzere toplam 13.2 milyon lira 13.2 milyon pound da dahil olmak üzere 2,2 milyon pound yakıtın, çevrenin korunmasına katkıda bulunacağını ifade eder.

“Önemli yol projeleri uyguladık”

Bolu Dağ Tüneli, özellikle Gerede-Yeniçağae-Bolu Yolu, Gerede -ire-Guerkeş Yolu, Bolu South Ring Yolu ve Buyuksu Köprüsü, Uraologlu gibi önemli yol projeleri gibi, şu anda Bolu'da 10 yol projesi var.

Uraloğlu ayrıca, gelecekte Akyazı ve Ankara arasında inşa edilmesi ve aşağıdaki gibi devam etmesi gereken Merkezi Anatorian Otoyolu Projesi'ndeki detaylardan bahsetti:

“Ankara ve İstanbul arasında ulaşım sağlayan ve Bolu üzerinden geçen mevcut karayolumuz yıl boyunca yaygın olarak kullanılmaktadır. Nüfus artışı, turizm ve ticari faaliyetlerdeki artış ve özellikle Ankara ve Karadeniz yönetiminden gelen trafik yönünde seyahat talebi artmaktadır.

Kuzey Marmara Otoyolu ile İstanbul-Akyazi arasındaki yoğunluğu artırdık. Şimdi Akyazı ve Ankara arasındaki yolun bir kısmını oluşturmayı planlıyoruz.

Merkezi Anadolu Otoyolu Ana gövdenin 225 kilometre, 276 kilometre uzunluğunda bir bağlantıda 51 kilometre bağlantıda, “toplam 6 üraolojik şerit olarak planladıklarını belirten” Ankara-Onanbul Akyazi Jonstacion otoyolu merkezi anatolian karayoluna bağlanacak.

Ayrıca felaketlere ve acil durumlara ikinci bir alternatif yol oluşturacağız. Özellikle kışın karla mücadele sırasında fazla acı çekmiyoruz, ancak trafiğin yoğunluğu nedeniyle çok verimli bir şekilde yapamayız. Otoyol faaliyetleri açısından daha verimli fırsatlar yaratılacaktır. “

Uraloglu, yeni karayolu ile, Bolu'nin taşınmasının öneminin önemi altını çizebilir: “Bolu'nun, Mountain di Bolu, Bolu'yu Baypas'ın güneyindeki yolu hareket ettiriyoruz? Bolu Dağı?

O zaman, Bolu'nun güneyindeki tüm bölgeleri birbirine bağlayarak ve birbirine bağlayarak yeni bir otoyol projesi düşünüyoruz. Dediğim gibi, umarım 10 yıllık dönemde yansıtarak uygulamayı planlıyoruz. “

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

gaziantep escort gaziantep escort
Deneme bonusu veren siteler