Cumartesi, Ağustos 16

“Karayollarındaki Hız Sınırlama Uygulamalarında Yeknesaklık” genelgesi Resmi Gazete’de

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından imzalanan genelgede, Birleşmiş Milletler “Trafikte Yaşam Kaybı ve Ciddi Yaralanmaların 2030 yılına kadar yüzde 50 oranında ve 2050 yılına kadar hedefin sıfırlanması” Türkiye 2021-2030 3030 Trafik Güvenliği Güvenliği Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Trafik Stratejisi Trafik Güvenliği Trafik Trafiğine, “20 2030 yılına kadar ise ise ise ise ise ise ise ise ise isal Strateji Strateji Stratejisi Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Strateji Sertifikalı 2021-2023, 2024-2027 ve 2028-2030 Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planları. Başkanlık genelgesinin 3 Şubat 2021 tarihli resmi gazetede yayınlandığı ve 31384 sayıldığı ve yürürlüğe girdiği unutuldu.

Genelgelerde, 2024-2027 Otoyol trafiğinin, otoyol yapısı alanındaki performans göstergelerinin bir parçası olarak, hız sınırını belirleyen, işin sona ermesini sağlamak için çalışmayı incelemek için ihtiyaç ve pozisyon göz önünde bulundurarak hız sınırını belirleyen performans göstergelerinin bir parçası olarak trafik planı.

Dairesel'e göre, yoldaki hız sınırı, hız sınırının sonu ve diğer ilgili trafik işaretleri, sürücünün uygunluk, pozisyon, gereksinimler, görünürlük, sürekliliği ve davranışları açısından yeniden değerlendirilecektir.

Otoyol trafik yasasının 7. maddesine uygun olarak n. 13 Ekim 1983 tarihli 2918 ve 2918 numaralı, özellikle ülke çapında otoyollar, özellikle yerleşimin dışına bölünmüş otoyollar raporlanarak azaltılmış hız sınırları, otostradın genel yönetimi tarafından belirlenen teknik kriterler temelinde revize edilecektir.

Buna ek olarak, yerleşim bölgesi dışında kurulan yaya geçiş seviyelerinin uyumu, standartlar ve okul gibi istisnalar dışındaki yaya geçişlerinin seviyesine göre kontrol edilecektir, hastane alanı kaldırılacaktır.

Yolun yapısı, trafiğin yoğunluğu, yaya hareketliliği, uygun bölümler dikkate alınarak, hız sınırlarını işaretleyerek, hız sınırlarını kaldırmaya karar vererek yeniden düzenlenecek, hız sınırlarını kaldırmaya karar verilecek, yolun inşası ve bakım yolunun, pedeli ve trafik markalarının geçiş/kesiminin uygulanmasına son vermek için yolun uygulanmasına neden olacak.

İcraba otoyollarındaki konut işaretlerinin ihtiyacı ve pozisyonları yeniden değerlendirilecek ve hız sınırları, belediyelerin belediyelerin inşası ve bakımından sorumlu olduğu yerleşimden geçen yüksek seviyeli yollardaki yaşam ve mülkiyetin güvenliği açısından gerekli önlemlerin benimsenmesiyle gözden geçirilecektir.

Hız sınırları ve trafik işareti plakalarının uygulamaları ile ilgili düzenlemeler, “trafik işareti plakalarının mümkün olduğunca az olması gerektiği” ve yol kullanıcıları için daha fazla algılanana göre prensibe göre standartlaştırılacaktır.

İçişleri Bakanlığı ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Adalet, Çevre, Kentizm ve İklim Değişiklikleri, Ulusal Eğitimde, Tarımda ve Silvikültürde ve Belediyelerde, özellikle 31 Aralık ile ilgili kurumlar koordinasyonu altında yürütülecek.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Jojobet
gaziantep escort gaziantep escort